CRM

Egmont Hjemmet Mortensen spammer istykker merkevaren

En rekke blader og magasiner sliter med både bladsalget og annonsesalget i disse digitale tider. For å tiltrekke seg nye kjøpere er det fristende å benytte seg av e-postmarkedsføring. Det skal være effektivt og ikke minst billig. Kanskje er det billig - men er det bra for merkevaren?  En e-postadresse har begrenset informasjon, og mulighetene [...]

2016-03-30T13:37:15+02:00Av |Kampanjer|

Målrettet markedsføring fra Bilia?

Målrettet markedsføring innebærer ofte å kommunisere "riktig produkt til riktig målgruppe". Det med målgrupper er ikke alltid så enkelt. Visse relevante kriterier bør legges til grunn i utvelgelsen av "segmentet" du skal henvende deg til. Det være seg alder, kjønn, bosted, hvilken bil du i dag eier - og andre opplysninger som er mulig å [...]

2017-08-21T13:49:32+02:00Av |Kampanjer|
Gå til toppen